زنجان؛

عملیات مساحی و نقشه برداری دقیق در 40 هزار هکتار از اراضی ملی استان  

عملیات مساحی و نقشه برداری دقیق در 40 هزار هکتار از اراضی ملی استان با همکاری امور اراضی اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت:  تا وقتی حساسیتها در مورد وضعیت نامطلوب و عوامل آسیب زا به منابع ملی و طبیعی را در بین مردم ایجاد نکنیم در اجرای برنامه های حفاظتی خود موفق نخواهیم بود.

آقاجانلو افزود : نقشه های امور اراضی و منابع طبیعی باید با هم منطبق شوند تا مشکل بین مردم و منابع طبیعی برطرف شود، امسال متعهد شده ایم تا 40 هزار هکتار در سطح استان نقشه های مربوطه را با امور اراضی یکدست کنیم.
وی آتش سوزی را از عوامل خسارت زای منابع طبیعی عنوان و تصریح کرد : برخلاف فشارهای وارده، بر اساس قوانین میزان خسارت های وارده به محیط طبیعی توسط معادن دریافت و به حساب خزانه واریز می شود.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با بیان این که موافق جاده کشی نیستیم، ادامه داد: اداره منابع طبیعی و حفاظت محیط زیست باید از طریق استانداری با این موضوع مقابله کنند.  
این مقام مسول ضمن تاکید بر اجرای طرح بیابان زدایی و پیگیری این مهم در سطح ملی ابراز امیدواری کرد :تا با همکاری تنگاتنگ، دستگاه های مربوطه در حفظ و حراست از محیط زیست و منابع ملی و طبیعی موفق تر عمل کنند.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.